søndag 3. august 2014

Utomhusarbeider

De siste ukene har vi også begynt på litt utomhusarbeider. Vi har støpt to rader med brostein rundt halve huset slik at det skal bli enkelt å kjøre gressklipper.

I tillegg har vi begynt å få på plass en del matjord og begynt på litt terrengtilpasning. Med gravemaskin stående, er det ingenting som er umulig - det tar bare litt lengre tid... Læringskurven for å kjøre gravemaskin er bratt og jeg tipper jeg kommer til å være en kløpper om kort tid! Har forresten oppdaget at 8tonn gravemaskin faktisk er ganske sterk. Jeg kom borti en del fjell, men etter en del tukling klarte jeg å bryte løs ganske mye og dermed få terrenget slik jeg ønsker det.

Jeg er derimot redd for at den siste finishen fortsatt må gjøres manuelt for at det skal bli bra nok.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar